magistrsko delo

Povzetek

Strateška trženjska naravnanost v slovenskih podjetjih

Ključne besede

trženje;strategija trženja;planiranje;odločanje;segmentacija;raziskave;analiza;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [D. Negovanović]
UDK: 339.138
COBISS: 19624166 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 623
Št. prenosov: 216
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Strategic marketing orientation in Slovenian companies
Sekundarne ključne besede: marketing;marketing strategy;planning;decision making;segmentation;research;analysis;case study;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: III, 93 str., 17 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 51745
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.