diplomsko delo
Marko Ojdanić (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Pozicioniranje blagovne znamke Lexus na slovenskem trgu

Ključne besede

Slovenija;avtomobilska industrija;podjetje;Lexus;trženje;pozicioniranje proizvoda;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Ojdanić]
UDK: 339.138
COBISS: 19633638 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 717
Št. prenosov: 128
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;car industry;enterprises;marketing;positioning;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: III, 47, 9 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 51796