diplomsko delo
Lea Norčič (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Ovrednotenje primerjalnega oglaševanja na strani porabnikov

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;etika;komparacije;psihologija;vedenje potrošnikov;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Norčič]
UDK: 659.1
COBISS: 19812582 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 597
Št. prenosov: 202
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;trademarks;ethics;comparisons;psychology;consumer behaviour;case study;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 35, [11] str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 52056
Priporočena dela:
, primer: Duhan d.d. Rijeka
, filozofija upravljanja tržnih znamk mednarodne marketinške agencije Ogilvy & Mather
, primer Pogrej in pojej
, diplomsko delo