diplomsko delo
Ana Kos (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Zadovoljstvo porabnikov kot storitveni dejavnosti

Ključne besede

storitve;kvaliteta;zadovoljstvo;potrošnik;lojalnost;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Kos]
UDK: 339.138
COBISS: 19898598 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 913
Št. prenosov: 178
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: services;quality;satisfaction;consumer;loyalty;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 27, 4 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 52219