zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Sanja Franić (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Kompatibilnost oglaševanja in kredibilnosti slavne osebnosti

Ključne besede

trženje;osebnost;oglas;vedenje potrošnikov;efektivnost;kultura;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Franić]
UDK: 659.1
COBISS: 20321510 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1092
Št. prenosov: 185
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;personality;advertisement;consumer behaviour;efficiency;culture;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 54081
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, primer slovenskih družboslovnih fakultet