zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Jerneja Bukovinski (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Nakupovalne razlike med moškimi in ženskami

Ključne besede

vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;spol;karakteristike;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Bukovinski]
UDK: 339.138
COBISS: 20335846 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 684
Št. prenosov: 190
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: consumer behaviour;purchasing;decision making;sex;characteristics;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 54196
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole