diplomsko delo
Željka Jokić (Avtor), Nada Zupan (Mentor)

Povzetek

Pomen neverbalne komunikacije pri delu s strankami v bankah

Ključne besede

komunikologija;komuniciranje;poslovno komuniciranje;neverbalno komuniciranje;odnosi s strankami;bančništvo;banke;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [Ž. Jokić]
UDK: 336.71
COBISS: 20504550 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 593
Št. prenosov: 141
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: communicology;communications;business communication;non-verbal communication;customer relationship;banking;banks;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 33, 3 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;finance;finance;money;monetary system;banking;stock exchanges;denar;monetarni sistem;bančništvo;borzništvo;
ID: 55844