primer spletnega portala hoponbike.com
Aleksandra Obersnu (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Prepoznavanje in ustvarjanje spletne skupnosti kot osnovno vodilo razvoja spletne platforme

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;Internet;socialne mreže;razvoj;strategija trženja;case study;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Obersnu]
UDK: 339.138
COBISS: 20620774 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 450
Št. prenosov: 123
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Identifying and establishing online communities as the fundamental principle of web development platform : a case study of website hoponbike.com
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;Internet;social network;development;marketing strategy;case study;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 94, 27 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 56608
Priporočena dela:
, nova trženjska paradigma in nova strategija