diplomsko delo
Kristina Jerant (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Vloga notranjega trženja v podjetju

Ključne besede

trženje;notranje podjetništvo;komuniciranje;strategija trženja;case study;zasebno podjetje;družinsko podjetje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Jerant]
UDK: 339.138
COBISS: 20707814 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 915
Št. prenosov: 169
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;intrapreneurship;communications;marketing strategy;case study;private company;family business;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 27, 8 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 57551
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, primer tržne znamke Tuš
, diplomsko delo
, načini potrošnje in nakupni motivi za vino na primeru linije kakovostnih vin Vinakoper