diplomsko delo
Aleš Meden (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Razvoj trženjske strategije RK Gorenje Velenje

Ključne besede

trženje;šport;društva;Rk Gorenje Velenje;strategija trženja;poslovno komuniciranje;oglas;direktno trženje;odnosi z javnostjo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Meden]
UDK: 339.138
COBISS: 20754406 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 893
Št. prenosov: 228
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;sports;societies;marketing strategy;business communication;advertisement;direct selling;public relations;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 27, 1 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 57851