diplomska naloga
Žiga Terdič (Avtor), Bogomil Bergant (Mentor)

Povzetek

Majhna podjetja pridobivajo vse bolj pomembno vlogo v gospodarstvu. V primerjavi z velikimi podjetji se lažje prilagajajo razmeram na trgu. Ključi uspešnosti in konkurenčnosti majhnih podjetij na trgu so dobro oblikovana vizija, politika podjetja, struktura organiziranosti ter oblikovanja in izvajanja poslovnih funkcij. Primerjava majhnih podjetij s svojo konkurenco omogoča nenehno izboljševanje. Običajno se podjetja primerjajo z metodo benchmarking. Podobno kot v velikih podjetjih, se tudi v majhnih podjetjih prepletajo vloge podjetnika, managerja in navsezadnje tudi ključnega lastnika.

Ključne besede

diplomske naloge;majhna podjetja;velika podjetja;organizacija;primerjave;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Nova Gorica
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UNG PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Založnik: [Ž. Terdič]
UDK: 658
COBISS: 501243 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 8129
Št. prenosov: 1079
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Small companies are having more and more important role in the economy. In comparison to larger companies, small companies are easier to accommodate with conditions on the market. The key factor for efficiency and competitive position of small companies on the market are well formed vision and policy of company, structure of organization, well formed and performed operation function. The comparison with their competitors brings constantly improvement. Companies usually use benchmarking for comparing. The role of entrepreneur, manager and owner of the company are very connected in larger companies and also in small companies.
URN: URN:SI:UNG
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Strani: IX, 61, ii str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;
ID: 57992
Priporočena dela:
, diplomska naloga
, GEM Slovenija 2011
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa Javna uprava
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, 4th International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development, 5th-7th May 2011, Ohrid, Macedonia