primer Adrie Airways
Olga Čadež (Avtor), Nada Zupan (Mentor)

Povzetek

Interno komuniciranje v podjetju v krizi

Ključne besede

Slovenija;letalski promet;podjetje;Adria Airways;komuniciranje;kultura podjetja;medosebni odnosi;krize;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [O. Čadež]
UDK: 658
COBISS: 20893926 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 590
Št. prenosov: 123
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Slovenia;air traffic;enterprises;communications;corporate culture;interpersonal relations;crises;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 45 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;
ID: 58320
Priporočena dela:
, primer Adrie Airways
, primerjava dveh organizacij