diplomsko delo
Mirjana Praštalo (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor), Kir Kuščer (Komentor)

Povzetek

Vpliv neposrednega trženja na vedenje turistov

Ključne besede

turizem;trženje;nakup;odločanje;vedenje potrošnikov;psihologija;kultura;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Praštalo]
UDK: 339.138
COBISS: 21139942 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 873
Št. prenosov: 132
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: tourism;marketing;purchasing;decision making;consumer behaviour;psychology;culture;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 41, 10 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 59410