primer Kiva.org
Sergej Lah (Avtor), Domen Bajde (Mentor)

Povzetek

Družbeni mediji kot orodje trženjskega komuniciranja neprofitnih organizacij

Ključne besede

informatika;informacijska tehnologija;Internet;socialne mreže;neprofitne organizacije;trženje;poslovno komuniciranje;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Lah]
UDK: 339.138
COBISS: 21306598 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 835
Št. prenosov: 146
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Social media as marketing communication tools in nonprofit organizations: a Kiva.org case
Sekundarne ključne besede: informatics;information technology;Internet;social network;non-profit organizations;marketing;business communication;case study;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 94, 13 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 60899