diplomsko delo
Simon Špilak (Avtor), Franc Lorbek (Mentor)

Povzetek

Organiziranje in politika komuniciranja v marketingu Naravnega parka Terme 3000 Moravske Toplice : diplomsko delo

Ključne besede

komuniciranje;marketing;poslovno komuniciranje;organiziranje;turizem;termalno kopališče;kopališča;ponudba;povpraševanje;elektronsko trženje;oglaševanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Špilak]
UDK: 659.1:338.48
COBISS: 7556892 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2030
Št. prenosov: 117
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Strani: 101 str., [2] f. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;economic situation;economic policy;management of the economy;economic planning;production;services;prices;menedžment gospodarstva;gospodarsko načrtovanje;proizvodnja;storitve;production and services according to economic sectors;gospodarske panoge;tourism;turizem;
ID: 6692
Priporočena dela:
, primer tržne znamke Turizem v zidanicah
, zaključna projektna naloga
, zaključna projektna naloga