diplomsko delo
Tiuana Grlj (Avtor), Milan Jurše (Mentor)

Povzetek

Analiza strategije trženja blagovne znamke 1001 cvet na izbranih tujih trgih : diplomsko delo

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;tržna analiza;segmentacija;strategija trženja;pozicioniranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [T. Grlj]
UDK: 658.626:339.54
COBISS: 7580444 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1859
Št. prenosov: 369
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Strani: 43 str., 3 str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;commercial organization and practice;goods;services;komercialna organizacija in praksa;blago;servisi;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;foreign trade;external trade;international trade;zunanja trgovina;mednarodna trgovina;
ID: 6740