študija primera

Povzetek

Vloga in pomen znane osebnosti v oglaševanju

Ključne besede

blagovne znamke;oglaševanje;znane osebnosti;komuniciranje;prepoznavnost;prodaja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [K. Grabler]
UDK: 659.1:005.1(043.2)
COBISS: 4410071 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3279
Št. prenosov: 147
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: X, 61 str. + pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;management theory;teorija menedžmenta;
ID: 77988