diplomsko delo
Dejan Brezočnik (Avtor), Samo Fošnarič (Mentor), Martina Rajšp (Komentor)

Povzetek

Kako učence v 4. razredu s pomočjo izkustvenega učenja naučiti in bolje prepoznati svoj domači kraj.

Ključne besede

razredni pouk;izkustveno učenje;osnovne šole;četrti razred;predmet družba;moj domači kraj;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [D. Brezočnik]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 19986440 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2228
Št. prenosov: 249
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MY HOMETOWN (LOVRENC NA POHORJA) - A MODEL OF EXPERIENTIAL LEARNING IN THE 4TH GRADE OF ELEMENTARY SCHOOL
Sekundarni povzetek: How to teach children in 4th grade with experiential learning that they will know more about their hometown.
Sekundarne ključne besede: Experiential learning;4th grade;hometown.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 99 f., [4] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 81877