magistrsko delo

Povzetek

Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov

Ključne besede

podjetje;družbena odgovornost;blagovne znamke;lojalnost;meritve;zadovoljstvo;potrošnik;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Žbontar Škraba]
UDK: 339.138
COBISS: 21691110 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 676
Št. prenosov: 140
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of perceived corporate social responsibility on consumer loyalty
Sekundarne ključne besede: enterprises;social responsibility;trademarks;loyalty;measurements;satisfaction;consumer;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 63, 25 str.
ID: 8325948