magistrsko delo

Povzetek

Analiza uporabe internetnih trženjsko-komunikacijskih orodij v slovenskih podjetjih

Ključne besede

Slovenija;podjetje;trženje;poslovno komuniciranje;informacijska tehnologija;Internet;strategija trženja;oglas;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Dolenc Carotta]
UDK: 339.138
COBISS: 21811942 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1366
Št. prenosov: 217
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of the use of marketing-communication tools in slovenian companies
Sekundarne ključne besede: Slovenia;enterprises;marketing;business communication;information technology;Internet;marketing strategy;advertisement;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 95, 29 str.
ID: 8326032