specialistično delo

Povzetek

Vloga družabnih omrežij pri nakupnih odločitvah slovenskih turistov

Ključne besede

Slovenija;turizem;odločanje;socialne mreže;nakup;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.10 - Specialistično delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Jerebic Topolovec]
UDK: 338.48
COBISS: 21918950 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 838
Št. prenosov: 249
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂrole of social media in purchasing decisions of Slovenian tourists
Sekundarne ključne besede: Slovenia;tourism;decision making;social network;purchasing;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Specialistično delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 71, 9 str.
ID: 8326118