master's thesis
Eva Hrastelj (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Marketing strategy adaptation to crisis in Slovenian and Spanish companies

Ključne besede

Slovenia;Spain;recessions;crises;enterprises;company performance;marketing;innovations;competitivity;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Hrastelj]
UDK: 339.138
COBISS: 21979622 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 641
Št. prenosov: 152
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Prilagajanje trženjskih strategij na krizne razmere v slovenskih in španskih podjetjih
Sekundarne ključne besede: Slovenija;Španija;recesije;krize;podjetje;poslovanje podjetja;trženje;inovacije;konkurenčnost;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 73, 15 str.
ID: 8326163