diplomska naloga
Matija Cej (Avtor), Sebastjan Bratina (Mentor), Janko Logar (Član komisije za zagovor)

Povzetek

V diplomski nalogi analiziramo in projektiramo prekladno konstrukcijo železniškega mostu dolžine 55 m v Luki Koper. Obravnavana konstrukcija je zasnovana kot integralna konstrukcija preko štirih polj, temeljena na pilotih dolžine 50 m. Prekladno konstrukcijo obravnavamo kot sovprežni prerez štirih montažnih in nakladno prednapetih nosilcev ter naknadno zabetonirane plošče. Analizo konstrukcije opravimo na idealiziranem prostorskem računskem modelu, ki ga izdelamo v računalniškem programu Sofistik, kateri temelji na metodi končnih elementov. V modelu dodatno upoštevamo interakcijo konstrukcije s temeljnimi tlemi. Zajamemo jo z upoštevanjem ustreznih horizontalnih modulov reakcije tal. Poleg lastne teže, ostale stalne obtežbe in vpliva prednapetja, v analizi upoštevamo še vpliv vetra, temperaturne vplive, vpliv prometne obtežbe in vpliv diferenčnega posedanja podpor. Analizo prekladne konstrukcije izvedemo ločeno za fazo gradnje in ločeno v fazi uporabe. Pri tem upoštevamo tudi reologijo betona in jekla za prednapenjanje. Izvedemo vse potrebne kontrole za mejna stanja uporabnosti in mejna stanja nosilnosti. Na načrtih v prilogi prikažemo situacijo in posamezne prečne prereze konstrukcije ter armaturne načrte prekladne konstrukcije.

Ključne besede

gradbeništvo;diplomska naloga;UNI;projektiranje;Evrokod standardi;prednapetje;sovprežna konstrukcija;montažni nosilci;integralna konstrukcija;železniška obtežba;računski model;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: Matija Cej
UDK: 624.074.1:624.21/.8(043.2)
COBISS: 6545505 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2469
Št. prenosov: 694
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis and design of prestressed railway bridge deck
Sekundarni povzetek: This thesis presents the design and static analysis of 55 m long railway bridge deck in Luka Koper. Analyzed construction is designed as four span integral concrete bridge with foundation consisting of 50 m long piles. Bridge deck is analyzed as composite cross section of four prefabricated post tensioned beams with in-situ concrete slab on them. For the analysis is made an idealized 3D mathematical model with Sofistik computer program based on finite element method. The interaction between soil and construction is also taken into account in the model with appropriate soil characteristics. In the analysis different effects were taken into consideration, such as permanent impact, impact of prestressing, wind, temperature, traffic and impact of differential settlement of supports. Analysis of bridge deck is carried out during construction and in phase of use where creep and shrinkage development is also taken into consideration. All the necessary checks are done for serviceability limit state and ultimate limit state. In the appendixes are represented the situations and characteristic sections of bridge along with reinforcement drawing of bridge deck.
Sekundarne ključne besede: graduation thesis;design;Eurocode standards;prestressing;composite cross-section;prefabricated beams;integral construction;railway load;mathematical model;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: XIV, 130 str., 4 pril.
Vrsta dela (ePrints): thesis
Naslov (ePrints): Analiza in projektiranje prednapete prekladne konstrukcije železniškega mostu
Ključne besede (ePrints): projektiranje;Evrokod standardi;prednapetje;sovprežna konstrukcija;montažni nosilci;integralna konstrukcija;železniška obtežba;računski model
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): design;Eurocode standards;prestressing;composite cross-section;prefabricated beams;integral construction;railway load;mathematical model
Povzetek (ePrints): V diplomski nalogi analiziramo in projektiramo prekladno konstrukcijo železniškega mostu dolžine 55 m v Luki Koper. Obravnavana konstrukcija je zasnovana kot integralna konstrukcija preko štirih polj, temeljena na pilotih dolžine 50 m. Prekladno konstrukcijo obravnavamo kot sovprežni prerez štirih montažnih in nakladno prednapetih nosilcev ter naknadno zabetonirane plošče. Analizo konstrukcije opravimo na idealiziranem prostorskem računskem modelu, ki ga izdelamo v računalniškem programu Sofistik, kateri temelji na metodi končnih elementov. V modelu dodatno upoštevamo interakcijo konstrukcije s temeljnimi tlemi. Zajamemo jo z upoštevanjem ustreznih horizontalnih modulov reakcije tal. Poleg lastne teže, ostale stalne obtežbe in vpliva prednapetja, v analizi upoštevamo še vpliv vetra, temperaturne vplive, vpliv prometne obtežbe in vpliv diferenčnega posedanja podpor. Analizo prekladne konstrukcije izvedemo ločeno za fazo gradnje in ločeno v fazi uporabe. Pri tem upoštevamo tudi reologijo betona in jekla za prednapenjanje. Izvedemo vse potrebne kontrole za mejna stanja uporabnosti in mejna stanja nosilnosti. Na načrtih v prilogi prikažemo situacijo in posamezne prečne prereze konstrukcije ter armaturne načrte prekladne konstrukcije.
Povzetek (ePrints, sekundarni jezik): This thesis presents the design and static analysis of 55 m long railway bridge deck in Luka Koper. Analyzed construction is designed as four span integral concrete bridge with foundation consisting of 50 m long piles. Bridge deck is analyzed as composite cross section of four prefabricated post tensioned beams with in-situ concrete slab on them. For the analysis is made an idealized 3D mathematical model with Sofistik computer program based on finite element method. The interaction between soil and construction is also taken into account in the model with appropriate soil characteristics. In the analysis different effects were taken into consideration, such as permanent impact, impact of prestressing, wind, temperature, traffic and impact of differential settlement of supports. Analysis of bridge deck is carried out during construction and in phase of use where creep and shrinkage development is also taken into consideration. All the necessary checks are done for serviceability limit state and ultimate limit state. In the appendixes are represented the situations and characteristic sections of bridge along with reinforcement drawing of bridge deck.
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): design;Eurocode standards;prestressing;composite cross-section;prefabricated beams;integral construction;railway load;mathematical model
ID: 8327070