Miha Slapničar (Avtor)

Povzetek

Khine Swe, M. (Ed.)(2013) Critical Analzsis of Science Textbooks: Evaluating instructional effectiveness [Kritična analiza naravoslovnih učbenikov: ocenjevanje učinkovitosti poučevanja]. Dordrecht [etc.]: Springer. ISBN 978-94-007-4167-6

Ključne besede

ocena knjige;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: University of Ljubljana, Faculty of Education
UDK: 373.32.016:50
COBISS: 10040137 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 695
Št. prenosov: 164
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: science education;textbook;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;učbenik;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 137-141
Letnik: ǂVol. ǂ4
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2014
Vrsta dela (ePrints): article
Naslov (ePrints): Khine Swe, M. (Ed.)(2013) Critical Analzsis of Science Textbooks: Evaluating instructional effectiveness [Kritična analiza naravoslovnih učbenikov: ocenjevanje učinkovitosti poučevanja]
Ključne besede (ePrints): naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): science education
Povzetek (ePrints): Critical Analysis of Science Textbooks: Evaluating instructional effectiveness includes contributions by authors from various backgrounds, theorists and practitioners. In analysing science textbooks, researchers look into the balance between theoretical and practical knowledge, the portrayal of minorities, women and gender fairness, the treatment of socio-scientific and controversial issues, and the depiction of graphical information, vocabulary load, comprehensibility and readability at the intended level, the representation of indigenous knowledge, the role of textbook questions, and cultural and religious sensibility.
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): science education
ID: 8327121