študija primera: blagovna znamka Mingl podjetja Tušmobil d.o.o.
Brigita Bračko (Avtor), Andrej Škerlep (Mentor)

Povzetek

Vpliv novih tehnologij na odnose z javnostmi

Ključne besede

partnerska razmerja;relacijske dialektike;individualizacija;ljubezen;Družbena omrežja;Odnosi z javnostmi;Komunikacijska tehnologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [B. Bračko]
UDK: 659.4:004.738.5(043.2)
COBISS: 32641629 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 996
Št. prenosov: 280
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Social networks;Public relations;Communication technology;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 67 f.
ID: 8328321