Povzetek

Slovenian teachersʼ views about development and implementation of PROFILES modules in their lower secondary school science and biology classrooms

Ključne besede

projekt PROFILES;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.06 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje)
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.31:5
COBISS: 10144585 Povezava se bo odprla v novem oknu
Matična publikacija: Enhancing inquiry-based science education and teachersʼ continuous professional development in Europe
Št. ogledov: 966
Št. prenosov: 193
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: science education;biology;teacher;class;secondary school;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;biologija;učitelj;razred;srednja šola;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 237-242
ID: 8678311