Sirpa Kärkkäinen (Avtor), Jari Kukkonen (Avtor), Tuula Keinonen (Avtor)

Povzetek

Scaffolding in a medicine education intervention for student teachers based on the PROFILES three stage model

Ključne besede

projekt PROFILES;tristopenjski model;učenje;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091:614.2
COBISS: 10041929 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 842
Št. prenosov: 225
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: učitelji;izobraževanje učiteljev;projekti;medicina;zdravstvo;medicine;education;teacher education;vzgoja in izobraževanje;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 85-100
Letnik: ǂVol. ǂ4
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2014
ID: 8678359