Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2014 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
UDK: | 376.1-053.4 |
COBISS: |
10066249
![]() |
ISSN: | 1855-0541 |
Matična publikacija: | Innovative issues and approaches in social sciences |
Št. ogledov: | 924 |
Št. prenosov: | 334 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sekundarni jezik: | Neznan jezik |
---|---|
Sekundarne ključne besede: | backward child;pre-school education;otrok s posebnimi potrebami;predšolska vzgoja; |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 113-120 |
Letnik: | ǂVol. ǂ7 |
Zvezek: | ǂno. ǂ2 |
Čas izdaje: | 2014 |
DOI: | 10.12959/issn.1855-0541.IIASS-2014-no2-art07 |
ID: | 8678419 |