how do middle school students learn to maximise the efficacy of a water turbine?

Povzetek

Effectiveness of inquiry-based learning

Ključne besede

reševanje problemov;kritično mišljenje;srednja šola;tehnološka pismenost;vodna turbina;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 62:373.5
COBISS: 10325065 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0949-149X
Št. ogledov: 791
Št. prenosov: 197
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: learning;technological education;učenje;tehnološko izobraževanje;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 1436-1449
Letnik: ǂVol. ǂ30
Zvezek: ǂno. ǂ6(A)
Čas izdaje: 2014
ID: 8701152