diplomsko delo
Tjaša Ornik (Avtor), Miro Kline (Mentor)

Povzetek

Blagovna znamka v osrčju izkustvenega in senzoričnega marketinga

Ključne besede

izkustveni marketing;senzorični marketing;Blagovne znamke;Trademarks;Tržno komuniciranje;Marketing communication;Potrošniki;Consumers;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Ornik]
UDK: 659.126(043.2)
COBISS: 32957533 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 855
Št. prenosov: 170
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 69 str.
ID: 8701387