magistrsko delo
Tjaša Kocjan (Avtor), Miro Kline (Mentor)

Povzetek

(Ne)zmožnost vpliva marketinga na stališča potrošnikov do okolju prijaznih izdelkov

Ključne besede

okolju prijazni izdelki;okoljsko oglaševanje;stališča potrošnikov;Trženje;Okoljevarstveno trženje;Potrošniki;Vedenje potrošnikov;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Kocjan]
UDK: 659.1:502/504(043.3)
COBISS: 33017181 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 740
Št. prenosov: 143
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Green marketing;Consumers;Consumer behavior;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 99 str.
ID: 8701528