magistrsko delo
Monika Cestnik (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Vloga in pomen marketinških odnosov v okviru pridobivanja sredstev neprofitnih organizacij

Ključne besede

neprofitne organizacije;marketinški odnosi;Neprofitni sektor;Nepridobitne organizacije;Donatorstvo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Cestnik]
UDK: 334.012.46(043.3)
COBISS: 33019229 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 615
Št. prenosov: 160
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Nonprofit sector;Nonprofit organizations;Donorship;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 67 str.
ID: 8701533
Priporočena dela:
, primer Slovenska znanstvena fundacija
, primer neprofitne organizacije Zveze študentskih klubov Slovenije (Zveza ŠKIS)
, študija primera: Evropska prostovoljna služba