magistrsko delo
Matej Zlodej (Avtor), Samo Bobek (Mentor), Bruno Završnik (Komentor)

Povzetek

Z vedno hitrejšim razvojem internetne tehnologije in njeno prisotnostjo v vsakdanjem življenju, je v zadnjih dvajsetih letih prišlo tudi do pojava novih oblik oglaševanja in prodaje. Spletni marketing v osnovi združuje in izboljšuje vse metode, ki jih pozna tradicionalni marketing, narava spletnih tehnologij pa mu omogoča, da že poznane metode razvija v popolnoma novo smer. V magistrskem delu smo analizirali najpogosteje rabljene metode in principe tako tradicionalnih, kot tudi spletnih oblik marketinga. Za potrebe kasnejše primerjalne analize smo ugotavljali značnilnosti posameznih metod spletnega oz. tradicionalnega marketinga ter prednosti oz. slabosti, ki jih ugotovljene značilnosti za neko metodo predstavljajo. V zadnjem delu smo izvedli primerjalno analizo, skozi katero smo kritično primerjali obe področji marketinga. Primerjalna analiza je nedvoumno nakazovala na velik potencial, ki ga ima spletni marketing napram tradicionalnemu. Ugotovili smo, da je v veliki večini ugotovljenih značilnosti, spletni marketing lahko veliko učinkovitejši in s tem zanimivejši za oglaševalce oz. prodajalce. Ne glede na vse pa lahko spletni marketing popolnoma nadomesti tradicionalni marketing šele, ko bodo tradicionalne medije iz naših življenj popolnoma izrinili digitalni mediji.

Ključne besede

marketing;trženje;internet;spletni marketing;spletna trgovina;spletna prodaja;oglaševanje;primerjalna analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Zlodej]
UDK: 339.138:004
COBISS: 11947804 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2103
Št. prenosov: 534
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparison analysis between traditional and internet marketing
Sekundarni povzetek: In last twenty years increasingly rapid development of internet technology and its presence in everyday life, caused emergence of new forms of advertising and sales. Online marketing basically integrates and improves all the methods known to traditional marketing, while the nature of online technologies allows already known methods to be developed in a completely new direction. In this thesis, we analyze the most commonly used methods and principles of both traditional and online forms of marketing. For the purpose of subsequent comparative analysis we first determine the characteristics of the individual methods of online and traditional marketing and their advantages and disadvantages. In the last part we performed a comparative analysis, through which we are comparing the two critical areas of marketing. Comparative analysis clearly indicate the great potential offered by the online marketing versus traditional. We found that because of the vast majority of the identified features, online marketing can be much more efficient and thus more attractive to advertisers and sellers. Nevertheless, online marketing can completely substitute traditional marketing only when traditional media is completely substituted by digital media.
Sekundarne ključne besede: internet technology;internet marketing;traditional marketing;digitalmedia.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 60 f.
ID: 8706520
Priporočena dela:
, diplomski projekt
, analiza uporabe e-trgovin v Sloveniji