diplomsko delo
Lucija Jamnik (Avtor), Gordana Schmidt (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu sem predstavila celoten proces nastajanja plesne dramatizacije po pripovedki Zajčkova Hišica z aktivno participacijo otrok. V teoretičnem delu sem se osredotočila na osnovne pojme, ki sem jih med samim praktičnim izvajanjem natančneje spoznavala in uporabljala pri delu z otroki. To so gibanje, gibanje predšolskega otroka in ples. Opredelila sem razlike med plesom in gibanjem, gibalno-plesno vzgojo in njene naloge, vrste gibalno-plesnih aktivnosti s poudarkom na plesni dramatizaciji in uprizarjanju, načela plesne vzgoje, ustvarjalnost in ustvarjalno gibanje. Predstavila sem tudi različne spodbude po kurikularnih področjih in na koncu opisala metode plesno-gibalne vzgoje. V empiričnem delu sem se osredotočila na predstavitev poteka dejavnosti v oddelku – nastajanja plesne dramatizacije po tednih. Celoten proces sem analizirala v tedenskih analizah.

Ključne besede

ustvarjalno gibanje;plesno ustvarjanje;spodbude;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: L. Jamnik]
UDK: 373.2.016:78.085:398.21(043.2)
COBISS: 10263369 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1161
Št. prenosov: 156
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Dance dramatization of the russian folk tale The Rabbit’s House
Sekundarni povzetek: The thesis presents the entire process of creating a dance dramatization of the Russian tale The Rabbit's House with active participation of children. The theoretical part focuses on the following basic notions we explored in detail and applied while working with the children: movement and movement of a preschool child; dance and the differences between dance and movement; music and dance education and related tasks; the types of activities related to movement and dance with special emphasis placed on dance dramatization and performance; the principles of dance education; creativity and creative movement. The thesis also outlines various types of encouragements in different curricular areas and describes the methods of dance and movement education. The empirical part presents the course of the activities in the class, i.e. how the dance dramatization was created week by week. The entire process was analysed on a weekly basis.
Sekundarne ključne besede: pre-school child;gesture education;dance;predšolski otrok;gibalna vzgoja;ples;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: 40 str.
ID: 8708270
Priporočena dela:
, [priročnik za metodiko plesne vzgoje]
, metodika plesne vzgoje