Povzetek
Znanstvena monografija podaja oris poteka in izsledkov projekta PROFILES, ki ga je v letih 2010–2014 finančno podprla Evropska komisija. Projekt je bil namenjen spodbujanju zanimanja učencev za naravoslovje v osnovni in srednji šoli, saj Evropska komisija ugotavlja, da je zanimanje mladih za naravoslovje nezadovoljivo in da je raven naravoslovne pismenosti nizka. V dokumentu Science Education NOW: A Renewed Pedagogy for the Future of Europe strokovnjaki Evropske komisije ugotavljajo, da v povprečju učenci, dijaki pa tudi študentje nimajo radi naravoslovja, kot se poučuje v evropskih šolah. Šolsko naravoslovje je prikazano kot abstraktna stvar, poudarja naravoslovne ideje, razvite v 19. stol., hkrati pa nima zadostne osnove v eksperimentalnem delu. Poudarja se, da obstajajo jasne povezave med mnenjem učencev o naravoslovju in načini poučevanja naravoslovja v šolah. Naravoslovno poučevanje ni inovativno, ni relevantno za učence in zato ni zanimivo, ker ne vidijo njegove uporabnosti; pogosto se jim zdi dolgočasno. Prav zaradi teh ugotovitev so snovalci programa projekta PROFILES želeli, da bi se učitelji usposobili za inovativne pristope poučevanja naravoslovja, s tem da bi naredili naravoslovje za učence relevantno in tako spodbujali njihovo zanimanje za učenje. V projekt PROFILES je bila povabljena tudi Slovenija in ta monografija prikazuje štiriletno delo v projektu.
Ključne besede
naravoslovje;poučevanje;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2014 |
| Izvor: |
Ljubljana |
| Tipologija: |
2.01 - Znanstvena monografija |
| Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
| Založnik: |
Pedagoška fakulteta |
| UDK: |
37.091.3:5(082) |
| COBISS: |
276248576
|
| ISBN: |
978-961-253-165-2 |
| Št. ogledov: |
3035 |
| Št. prenosov: |
335 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarne ključne besede: |
Naravoslovje;Zborniki;Pouk;Osnovne šole;Srednje šole; |
| Vrsta datoteke: |
application/pdf |
| Vrsta dela (COBISS): |
Zbornik |
| Strani: |
108 str. |
| DOI: |
978-961-253-165-2 |
| ID: |
8708321 |