Iztok Devetak (Urednik), Mira Metljak (Urednik), Nika Golob (Recenzent), Gregor Torkar (Recenzent), Tomaž Petek (Lektor)

Povzetek

Znanstvena monografija podaja oris poteka in izsledkov projekta PROFILES, ki ga je v letih 2010–2014 finančno podprla Evropska komisija. Projekt je bil namenjen spodbujanju zanimanja učencev za naravoslovje v osnovni in srednji šoli, saj Evropska komisija ugotavlja, da je zanimanje mladih za naravoslovje nezadovoljivo in da je raven naravoslovne pismenosti nizka. V dokumentu Science Education NOW: A Renewed Pedagogy for the Future of Europe strokovnjaki Evropske komisije ugotavljajo, da v povprečju učenci, dijaki pa tudi študentje nimajo radi naravoslovja, kot se poučuje v evropskih šolah. Šolsko naravoslovje je prikazano kot abstraktna stvar, poudarja naravoslovne ideje, razvite v 19. stol., hkrati pa nima zadostne osnove v eksperimentalnem delu. Poudarja se, da obstajajo jasne povezave med mnenjem učencev o naravoslovju in načini poučevanja naravoslovja v šolah. Naravoslovno poučevanje ni inovativno, ni relevantno za učence in zato ni zanimivo, ker ne vidijo njegove uporabnosti; pogosto se jim zdi dolgočasno. Prav zaradi teh ugotovitev so snovalci programa projekta PROFILES želeli, da bi se učitelji usposobili za inovativne pristope poučevanja naravoslovja, s tem da bi naredili naravoslovje za učence relevantno in tako spodbujali njihovo zanimanje za učenje. V projekt PROFILES je bila povabljena tudi Slovenija in ta monografija prikazuje štiriletno delo v projektu.

Ključne besede

naravoslovje;poučevanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:5(082)
COBISS: 276248576 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-253-165-2
Št. ogledov: 3035
Št. prenosov: 335
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Naravoslovje;Zborniki;Pouk;Osnovne šole;Srednje šole;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Zbornik
Strani: 108 str.
DOI: 978-961-253-165-2
ID: 8708321