Tina Tomažič (Avtor), Jelena Jurišić (Avtor)

Povzetek

Covert advertising in the context of media ethics on the example of Slovenian press

Ključne besede

prikrito oglaševanje;tisk;dnevni časopisi;dobiček;etika;mediji;covert advertising;press;newspapers;profit;ethics;media;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
UDK: 659.3
COBISS: 13678870 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1800-7074
Št. ogledov: 1517
Št. prenosov: 52
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Prikriveno oglašavanje u kontekstu medijske etike na primjeru slovenskog tiska
Sekundarne ključne besede: prikrito oglaševanje;tisk;dnevni časopisi;dobiček;etika;mediji;
URN: URN:SI:UM:
Strani: str. 67-82
Letnik: ǂGod. ǂ2
Zvezek: ǂbr. ǂ4
Čas izdaje: nov. 2009
ID: 8717946
Priporočena dela:
, zaključna projektna naloga
, primer časopisa Snežnik
, diplomsko delo