Marjan Sternad (Avtor), Tomaž Kramberger (Avtor), Maja Fošner (Avtor)

Povzetek

S prihodom nove generacije, t. i. net-generacije, se spremenijo tudi koncepti izobraževalnih procesov, ki morajo biti usmerjeni v temeljno značilnost net-generacije, tj. digitalni svet, ob tem pa morajo zadostiti visokim znanstvenim in strokovnim zahtevam. Fakulteta za logistiko izvaja študij na način kombiniranja tradicionalnega študija in študija s pomočjo tehnologije, ki jo svetovna strokovna literatura imenuje Blended Learning, pri nas pa smo ga poimenovali BlendFL na osnovi nam lastnih njegovih prilagoditev in osmišljenja. Prilagoditev BlendFL odgovarja predvsem zahtevam sodobne net-generacije in njihovemu digitalnemu svetu.

Ključne besede

BlendFL;net-generacije;e-gradiva;e-učilnica;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UM FL - Fakulteta za logistiko
UDK: 004.738.5:378
COBISS: 512183869 Povezava se bo odprla v novem oknu
Matična publikacija: Zbornik vseh prispevkov
Št. ogledov: 1050
Št. prenosov: 50
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: E-materials for net generation
Sekundarni povzetek: The new generation, also known as the net-generation has changed the concepts of educational processes, which need to be oriented towards the main net-generation feature, i.e. digital world. At the same time they must meet the high scientific and professional requirements. Faculty of logistics performs study with the combination of traditional study and study supported by technology, in the world professional literature known as blended learning.We named it BlendFL, because we adopted it and conceived it in a unique way for our own purposes. The adjustment is directed towards the requirements of the modern net-generation in order to meet the needs of their digital world.
Sekundarne ključne besede: BlendFL;net-generations;e-material;e-classroom;
URN: URN:SI:UM:
Strani: Str. 391-399
ID: 8720647
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, izziv učeči se družbi in priložnost za razvoj posameznika
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija, Informatika v organizaciji in managementu