Povzetek

Organizacija in okoliščine izvajanja zgodnjega učenja tujih jezikov na osnovnih šolah

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;zgodnje učenje;CLIL;integrirani pouk;funkcionalna večjezičnost;izobrazba učiteljic;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
UDK: 37.091.2:80
COBISS: 17770760 Povezava se bo odprla v novem oknu
Matična publikacija: Pot v večjezičnost - zgodnje učenje tujih jezikov v 1. VIO osnovne šole
Št. ogledov: 2232
Št. prenosov: 76
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarne ključne besede: education;early learning;CLIL;integrated education;functional multilinguism;teachers' education;Vzgoja in izobraževanje;Jeziki;Večjezičnost;Izobrazba;Učiteljice;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 16-30
ID: 8723890