Dušan Krnel (Avtor), Barbara Bajd (Avtor)

Povzetek

Prispevek obravnava nekaj vidikov zgodnjega učenja naravoslovja na predšolski stopnji in je del obširnejše raziskave o stanju predšolske vzgoje, ki je bila opravljena na vzorcu 810 vzgojiteljic in vzgojiteljev. Rezultati raziskave kažejo, da stopnja naravoslovne pismenosti narašča, da imajo anketiranci izpopolnjene poglede na to, kaj je naravoslovno znanje in kako znanje nastaja ter imajo pozitiven odnos do naravoslovja na predšolski vzgoji. Kljub tej pozitivni naravnanosti do naravoslovja ocenjujejo, da je glavna ovira za učinkovitejše zgodnje učenje naravoslovja pomanjkljiva usposobljenost. V zaključku je podanih nekaj smernic in poudarkov tako za dodiplomsko kot za stalno strokovno izobraževanje vzgojiteljic in vzgojiteljev na področju zgodnjega naravoslovja.

Ključne besede

kompetentni otrok;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 373.2
COBISS: 8503113 Povezava se bo odprla v novem oknu
Matična publikacija: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
Št. ogledov: 4631
Št. prenosov: 386
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Early science learning
Sekundarni povzetek: The article reports some of the findings of rather comprehensive research conducted on the preschool education in Slovenia, in which 810 preschool teachers participated. As regards the early natural science teaching the results show that the level of science literacy is on the increase, that the respondents are well aware of the scientific knowledge, its formation and acquisition; further, they also adopt a positive attitude towards natural science teaching at the preschool level. Despite the aforementioned they perceive the lack of professional competences as the main obstacle for more effective early science education. In conclusion, some guidelines and instructions in the field of natural science for undergraduate studies and for professional training of preschool teachers are provided.
Sekundarne ključne besede: pre-school child;science education;early learning;teacher role;predšolski otrok;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;zgodnje učenje;vloga učitelja;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 325-337
Letnik: 2010
ID: 8725435
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, diplomska naloga