diplomsko delo

Povzetek

Učni načrt za športno vzgojo za osnovno šolo opredeljuje 20-urni plavalni tečaj v drugem ali tretjem razredu kot del rednega šolskega pouka športne vzgoje, zato ga morajo izpeljati vse šole, tečaj pa je za učence obvezen. Problem raziskave je bila analiza 20-urne metodike učenja plavanja z vsebinskega in organizacijskega vidika. S podatki, ki sem jih dobil na vzorcu, sem lahko izluščil posamezne dejavnike, ki bi jih bilo treba izboljšati. V diplomskem delu so predstavljeni pomen znanja plavanja, zgodovina plavalnega opismenjevanja v Sloveniji in svetu, 20-urna metodika učenja plavanja z organizacijskega in vsebinskega vidika. Predstavljena pa je tudi metodika učenja plavanja s pomočjo pripomočkov, ki so pri tej starosti zelo pomembni. Raziskava je bila izvedena z uporabo deskriptivne metode. Podatke sem pridobil s kvantitativnim pristopom. Z objavo rezultatov bom skušal vplivati na izboljšanje prakse učenja plavanja.

Ključne besede

plavanje;plavalni tečaji;učne metode;didaktični pripomočki;osnovne šole;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Pretnar]
UDK: 37.091.3:797.2(043.2)
COBISS: 19831816 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1565
Št. prenosov: 329
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ANALYSIS AND ENHANCEMENT OF THE 20-LESSON SWIMMING TEACHING METHOD
Sekundarni povzetek: The primary school curriculum depicts the 20-lesson swimming learning programme in the second or third grade as one of the units of regular physical education classes. Consequently, the programme is realized in all schools and is compulsory for all children. The research concentrates on the analysis of the teaching method in the 20-lesson swimming programme as far as its design and structure are concerned. On the basis of data derived from the sample I was able to sift individual factors that need improving. The thesis delineates the significance of being able to swim, the history of the so called swimming literacy in Slovenia and abroad, as well as the design and the structure of the 20-lesson teaching method used in this swimming programme. I also depicted the method with various teaching aids, which play a vital role in children of this age. The research is presented by the descriptive method; the data was collected by the quantitative approach. Hopefully, the publication of my conclusions will encourage improvements in swimming lessons.
Sekundarne ključne besede: swimming learning;primary school;teaching aids;teaching method of the 20-lesson swimming program.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za športno treniranje
Strani: 72 f.
ID: 8725961