Jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Leto izida: | 2013 |
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: | UM FF - Filozofska fakulteta |
Založnik: | [E. Drmota] |
UDK: | 811.111:37.091.3-053(043.2) |
COBISS: | 19844360 |
Št. ogledov: | 2943 |
Št. prenosov: | 333 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Teaching English through songs |
Sekundarni povzetek: | Diplomsko delo obravnava pomen in vlogo glasbe pri poučevanju angleškega jezika. V teoretičnem delu sem predstavila glasbo kot pomemben element v življenju vsakega posameznika in navedla razloge za njeno odločilno vlogo pri usvajanju tujega jezika. V nadaljevanju sem podala primerjavo med jezikom in glasbo ter njunim vplivom na človeške možgane. Posebno pozornost sem namenila poučevanju tujega jezika skozi pesmi, ki predstavljajo učinkovito pedagoško sredstvo za usvajanje znanja in so ključnega pomena predvsem na stopnji zgodnjega poučevanja. Praktični del se osredotoča na pesmi iz šestih angleških učbenikov za učence četrtega in petega razreda. Na podlagi izbranih kriterijev, ki določajo učinkovito didaktično pesem, sem podala analizo izbranih pesmi. V nadaljevanju je predstavljena raziskava, ki sem jo izpeljala med 124 učenci petega razreda. V njej sem ugotavljala, katere so najljubše pesmi anketirancev v izbranem angleškem učbeniku in kateri kriteriji so jim pri izboru najljubše pesmi najbolj pomembni. Ugotovitve so strnjene v zaključku diplomskega dela. |
Sekundarne ključne besede: | poučevanje tujega jezika;zgodnje poučevanje jezika;angleški učbeniki;osnovna šola;glasba;pesem;človeški možgani;motivacija; |
URN: | URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): | Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: | Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za anglistiko in amerikanistiko |
Strani: | 121 str. |
ID: | 8726016 |