diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu smo predstavili igralni pogon Unity ter koncept načrtovanja računalniške igre. Pregledali smo različne grafični pogone in se osredotočili na enega izmed trenutno najbolj popularnih - Unity. Predstavili smo njegove komponente, prednosti in slabosti. Preden smo razvili igro, smo še predstavili, kaj je potrebno za načrtovanje iger, ter preverili cilje, ki napravijo igro zabavno. Primerjali smo tudi dobre in slabe uporabniške vmesnike v računalniških igrah. Vse pridobljeno znanje smo nato uporabili pri izdelavi 2D igre.
Ključne besede
računalniške igre;igralni pogon;Unity;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2013 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[T. Kočevar] |
UDK: |
004.42:519.837(043.2) |
COBISS: |
17541142
|
Št. ogledov: |
2333 |
Št. prenosov: |
263 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
COMPUTER GAME DEVELOPMENT BY USING UNITY3D |
Sekundarni povzetek: |
In this diploma thesis we presented the game engine Unity and the concept of game design. After the presentation of the game engine components we designed a 2D game. We checked several game engines before we have chosen one of the currently most popular ones – Unity. We presented its components, advantages and weaknesses. Before we designed a game, we also presented what is necessary for game design and tested ways which make games interesting and fun. We also compared good and bad user interfaces in computer games. All the acquired knowledge was then used in a design of a 2D game. |
Sekundarne ključne besede: |
computer game;game engine;Unity; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Strani: |
VII, 28 f. |
ID: |
8726034 |