delo diplomskega seminarja
Vanja Bele (Avtor), Borut Milfelner (Mentor)

Povzetek

Namen mojega diplomskega seminarja je bil poiskati razlike v medkulturnem komuniciranju med različnimi kulturami. Podrobneje sem pisala o besednem in nebesednem komuniciranju ter poslovni slovenski kulturi, kulturi naših sosedov Italijanov in Nemcev. Opisovala sem še poslovno kulturo Arabcev in Japoncev, katerih kultura se bistveno razlikuje od naše. Spoznala in ugotovila sem, da ima vsaka država svojo kulturo, običaje in navade. Preden začnemo komunicirati in vzpostavljati stike s poslovnimi partnerji iz tujine, se je potrebno informirati o njihovi poslovni kulturi, saj lahko to odločilno vpliva na naše sodelovanje

Ključne besede

medkulturna komunikacija;kulturne razlike;poslovno komuniciranje;verbalna komunikacija;neverbalna komunikacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [V. Bele]
UDK: 005.574:316.722
COBISS: 11809308 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2015
Št. prenosov: 628
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Intercultural differnces [!] in business communication
Sekundarni povzetek: The purpose of my graduation seminar was to find the diferences in intercultural communication. I thoroughly concentrated on verbal an non-verbal issues in communication while describing Slovenian business culture and also comparing it with the business culture of neighbouring Italy and Germany. There is also a short summary of basic differences between European and Arabic/Japanese business culture included. This work lead me to conclusion that every country/environment has its own culture, tradition and habits, thus before we begin to communicate with our foreign business partners, we should gather a plentiful of information about their business culture in terms of establishing and mantaining excellent business relations
Sekundarne ključne besede: culture;business communication;verbal communication;non-verbal communication;communication in an intercultural context;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 35 str.
ID: 8726278