research of the Slovenian market
Natalija Bračko (Avtor), Matjaž Iršič (Mentor)

Povzetek

Slovenski trg naravne kozmetike je majhen, na njem pa je prisotnih več kot 50 tujih blagovnih znamk certificiranih naravnih kozmetičnih izdelkov. Svojega proizvajalca, ki bi proizvajal naravne kozmetične izdelke, ki bi bili potrjeni z ustreznim certifikatom, zaenkrat še nimamo. Tuje blagovne znamke najdejo pot v Slovenijo preko slovenskih podjetij, ki te blagovne znamke tudi zastopajo in prodajajo na različnih prodajnih mestih po celotni Sloveniji. Certificirani naravni kozmetičnih izdelki so na voljo tudi preko spleta. Podatke o uporabi naravnih kozmetičnih izdelkov smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati so pokazali, da imajo med anketiranimi največjo prepoznavnost nemške blagovne znamke, kot so Alverde, Weleda in Dr. Hauschka.

Ključne besede

tržne raziskave;blagovne znamke;certifikati;kozmetika;naravna kozmetika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [N. Bračko]
UDK: 339.13:665.58
COBISS: 11502364 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4197
Št. prenosov: 1043
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂnatural cosmetics market
Sekundarni povzetek: Slovenian market of natural cosmetics is small, with more than 50 international brands of certified natural cosmetics products. For the time being, we don't have our own manufacturer, which produces certified natural cosmetics products. International brands find their way into Slovenia throught Slovenian compaines, which these brands also represent and sell at the various sales outlets throught Slovenia. Certified natural cosmetics products are also available online. Informations about the users of natural cosmetics products were obtained throught the questionnarie. The results showed that among the interviewed have maximum visibility German brands such as Alverde, Weleda and Dr. Hauschka.
Sekundarne ključne besede: Keywords: market research;natural cosmetics;brands;certificites.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 70 str.
ID: 8726290
Priporočena dela:
, research of the Slovenian market
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
, zaključna projektna naloga