diplomsko delo
Povzetek
V teoretičnem delu diplomskega dela smo se posvetili obravnavi terminologije invencijsko-inovacijskega managementa, predvsem temeljnim konceptom le-tega in predstavitvi pojmov, kot so invencija, potencialna inovacija in inovacija. Opisali smo dejavnike, ki vplivajo na proces inoviranja in ovire, ki omejujejo zmožnost nemotenega izvajanja procesa inoviranja v podjetjih. V nadaljevanju predstavljamo aktivnosti razvoja novega izdelka, kjer smo prikazali vzporednice z invencijsko-inovacijskim managementom in pomen upoštevanja želja kupcev pri plasiranju novih izdelkov. Osrednja tematika diplomskega dela je obravnava metode QFD, ki pripomore k uspešnemu razvoju novega izdelka, in sicer preko implementiranja kupčevih zahtev in ugotovitve proizvodnih zmogljivosti ter lastnosti na novo nastalega izdelka.
Ključne besede
invencija;inovacija;ustvarjanlost;razvoj novega izdelka;metoda QFD;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2013 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FS - Fakulteta za strojništvo |
Založnik: |
[T. Jakl] |
UDK: |
005.591.6(043.2) |
COBISS: |
17588502
|
Št. ogledov: |
1536 |
Št. prenosov: |
114 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Integration of customers needs in product development with using QFD method |
Sekundarni povzetek: |
In theoretical part of our paper we have been focusing on terminology in invention-innovation management. We have presented some of the basic concepts along with the definition of invention, probable innovation and innovation. Secondly, we have tried to find several reasons (parameters), which negatively affect innovating. New product development is also presented in our diploma, along with its activities. It is believed that successful new product development must be linked to concepts of invention-innovation management. Mainly we have been focusing on QFD method, which significantly improves new product development due to its possibility to integrate customers' needs into new product. |
Sekundarne ključne besede: |
invention;innovation;new product development;QFD method; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
VIII, 64 f. |
ID: |
8726376 |