diplomsko delo
Dino Florjančič (Avtor), Matej Vesenjak (Mentor)

Povzetek

Na podlagi pravilnika Formula SAE se določijo zmogljivosti dirkalnika, ki bodo na tekmovanju prinesle čim boljši rezultat. Predstavljene so osnovne lastnosti pnevmatik in osnove dinamike vozil. Predstavljeni so modeli dinamike vozila v zavoju od točkovnega do štirikolesnega z nelinearnim modelom pnevmatike, ki pokažejo vpliv osnovnih parametrov vzmetenja vozila na zmogljivosti. Obravnavane so kinematične in dinamične lastnosti vzmetenja z dvojnimi A-rokami. Predstavljen je model prenosa sile teže v zavoju glede na lastnosti vzmetenja. Podane so priporočljive okvirne vrednosti osnovnih parametrov za začetek konstruiranja dirkalnika Formula Student. Predstavljena je metodologija konstruiranja vzmetenja z dvojnimi A-rokami s ciljem doseganja zahtevanih lastnosti.

Ključne besede

konstruiranje naprav;strojni elementi;vzmetenje;dinamika vozil;dirkalniki;Formula student;Formula SAE;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [D. Florjančič]
UDK: 629.331.5.027-272(043.2)
COBISS: 17202454 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1940
Št. prenosov: 370
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Suspension design of a Formula Student race car
Sekundarni povzetek: Following the analysis of Formula SAE rules the performance of the car that will score the most points at the competition are defined. Basic properties of tires and basics of vehicle dynamics are discussed. Models of car's dynamics during cornering from simple point model to four wheel model with non-linear tyre properties are described. Those models show the impact of basic vehicle parameters on its performance. Kinematic and dynamic properties of double wishbone suspension are discussed. Model of dynamic weight transfer during cornering is described. Approximate values of basic suspension parameters appropriate for Formula Student car are defined. A methodology of a double wishbone suspension design with a goal of achieving the desired performance is described.
Sekundarne ključne besede: device design;vehicle dynamics;suspension;race cars;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo
Strani: XI, 57 f.
ID: 8726408
Priporočena dela:
, zaključna naloga Razvojno raziskovalnega programa I. stopnje Strojništvo
, zaključna naloga Razvojno raziskovalnega programa I. stopnje Strojništvo
, diplomsko delo