diplomsko delo
Urška Jagodič (Avtor), Robert Repnik (Mentor), Mitja Slavinec (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu po predmetih in drugih dejavnostih predstavimo astronomske vsebine v osnovni in srednji šoli. Za vse astronomske vsebine raziščemo medpredmetne povezave. Namen medpredmetnega povezovanja je večja prenosljivost znanja, s čimer ustvarjamo pogoje za boljše razumevanje, večjo uporabnost znanja, in s tem tudi večjo ustvarjalnost na vseh predmetnih področjih. Pri medpredmetnih povezavah poiščemo horizontalne in vertikalne povezave astronomije z drugimi predmetnimi področji. Učbenike, ki so bili do sedaj glavni vir znanja, vse bolj dopolnjuje informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) z različnimi multimedijski in interaktivnimi elementi. Zato je v nastajanju množica e-učbenikov, ki prihajajo kot del sodobnega, kakovostnega načina poučevanja in učenja. V diplomskem delu najprej predstavimo do sedaj pripravljene in dostopne e-učbenike in jih primerjamo med seboj, nato pa s sodelovanjem strokovnjakov s področja astronomije in didaktike raziščemo uporabnost e-učbenika pri poučevanju in izpeljemo sklepe, ki so potrebni za uspešno delo ob uporabi e-učbenika.

Ključne besede

fizika;astronomija;učni načrt;didaktični pristopi;IKT;e-učbeniki;interaktivnost;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [U. Jagodič]
UDK: 53(043.2)
COBISS: 19975944 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2136
Št. prenosov: 246
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Didactical analysis of E-textbook from astronomy at Physics in elementary school
Sekundarni povzetek: In this thesis we introduce astronomical contents in subjects and other activities in primary and secondary school. For all astronomical contents we research all interdisciplinary connections. The purpose of interdisciplinary connections is a more widespread transference of knowledge. This is used for better understanding of the subjects, for better usage of knowledge and also to increase creativity in all fields of work. In interdisciplinary connections we search for horizontal and vertical connections of astronomy with other fields as well. Textbooks, which were up until now used as a main source of knowledge, are today being complemented by information-communication technology (ICT) with various multimedia and interactive elements. Therefore there are many E-textbooks in creating, which are becoming a part of modern, quality way of teaching and learning. In the beginning of the thesis we first introduce already finished and accessible E-textbooks and then compare them. After that we conduct a research of the usefulness of E-textbooks in teaching in collaboration with experts from the field of astronomy and didactics. Finally we execute conclusions that are necessary for successful work with E-textbooks.
Sekundarne ključne besede: physics;astronomy;syllabus;didactics approaches;information-communication technology (ICT);E-textbook;interactivity.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za naravoslovje in matematiko, Oddelek za fiziko
Strani: 124 f.
ID: 8726662