delo diplomskega seminarja
David Peteršinek (Avtor), Milan Jurše (Mentor)

Povzetek

V diplomskem seminarju smo opravili analizo Indije kot potencialnega ciljnega trga za podjetje STRUC MUTA, kmetijska mehanizacija d.o.o.. Omenjeno podjetje je danes vodilni proizvajalec male kmetijske mehanizacije v Sloveniji, svoje proizvode pa trži še na 20-ih tujih tržiščih. Podjetje vseskozi proučuje svoje možnosti širjenja poslovanja na tuje trge, med perspektivnejše trge pa uvršča tudi indijski trg, katerega analiza je predmet tega diplomskega seminarja. Preko analize širšega in ožjega tržnega okolja indijskega tržišča ugotavljamo smotrnost odločitve širjenja poslovanja na omenjen trg. Predstavljamo in analiziramo splošne ekonomske kazalnike ciljnega tržišča, odprtost gospodarstva neposrednim tujim investicijam, omenjamo pa tudi sprejete ratifikacije, ki urejajo gospodarsko sodelovanje med Slovenijo in Indijo. Po analizi (ne)gospodarskega indijskega okolja predstavimo še splošne možne strategije vstopa ter izhodišča za oblikovanje marketinških aktivnosti oziroma marketing miksa. V zaključku predstavimo ugotovitev o najboljšem načinu vstopa in sicer z posrednim izvozom ter zahtevnejšo obliko vstopa z neposrednimi investicijami.

Ključne besede

zunanja trgovina;mednarodno poslovanje;mednarodno trženje;tržna analiza;tržne raziskave;poslovno okolje;konkurenca;marketinški splet;kmetijska mehanizacija;Indija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [D. Peteršinek]
UDK: 339.13(540)
COBISS: 11535388 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1635
Št. prenosov: 153
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of India as a potential target market for company STRUC MUTA, kmetijska mehanizacija d.o.o.
Sekundarni povzetek: In this diploma thesis we conducted an analysis of India as a potential target market for company STRUC MUTA, kmetijska mehanizacija d.o.o. which is the leading manufacturer of small agricultural machinery in Slovenia. In addition to its domestic market, the company’s products are being sold at twenty other foreign markets. The company continually examines its ability to expand to new foreign markets and India is ranked amongst the most promising markets with high potential. Through the analysis of the broader and narrower market environment of India, we examine the expediency of expanding the scope of operations for the company STRUC MUTA d.o.o. to the Indian market. Through the analysis we present and analyze general economic indicators of the target market, the openness of the economy to direct foreign investments and we also mention the most important ratifications which regulate the economic cooperation between Slovenia and India. Afterwards we present the potential entry strategies and baselines for forming marketing activities. In conclusion, we present our findings on how to best enter the observed market, from the perspective of the formerly mentioned company.
Sekundarne ključne besede: Struc Muta;India;Slovenia;market analysis;analysis of competitors;marketing mix;market environment analysis;international marketing;strategy of entry;foreign trade;agricultural machinery.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 47 str.
ID: 8727044