diplomsko delo univerzitetnega študija
Anja Žargi (Avtor), Igor Bernik (Mentor)

Povzetek

Današnjega sveta si ne znamo več predstavljati brez interneta, saj smo vsepovsod obkroženi z njim. Z njegovim razvojem so praktično vse informacije sveta postale dostopne običajnemu uporabniku, v današnjem času je to vsekakor postalo samoumevno. Spletno oglaševanje je že kmalu po razvoju spleta postalo del te zgodbe. Seveda pa so se skupaj z razvojem spleta razvijale tudi različne metode oglaševanja, s katerimi se želijo podjetja s svojimi produkti in storitvami približati ljudem na vsakem koraku. Hiter razvoj tehnologije lahko uporabnika hitro dohiti, celo prehiti, brez da bi na to sploh pomislil. Problem nastane, ko se zbrane informacije pričnejo zlorabljati in je uporabnikova identiteta ogrožena. V diplomski nalogi smo preverili možnosti in dejanske razsežnosti napadov na posameznika ali podjetje. Zanimala nas je stopnja zavedanja in znanja uporabnikov na tem področju. Glede na to, da smo od spleta odvisni in ga večina uporabnikov uporablja na dnevni bazi, sta zavedanje in preventiva zelo pomembna. V zadnjem času zelo aktualna tema o datotekah, imenovanih piškotki, je dvignila veliko prahu tako na strani uporabnikov kot na strani upravljavcev spletnih mest in oglaševalcev. Zdi se, da bo sprememba Zakona o elektronskim komunikacijah vsekakor vplivala na vse. Za nekatere ovira, za druge rešitev, za nekatere pa še vedno neznanka. Zelo pomembno pa se je zavedati, da popolna anonimnost na spletu ne obstaja.

Ključne besede

internet;spletno oglaševanje;uporabniki;zavajanje;varnost;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FVV - Fakulteta za varnostne vede
Založnik: A. Žargi]
UDK: 004.738.5(043.2)
COBISS: 2695146 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1029
Št. prenosov: 84
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Nowadays it's hard to imagine life without the internet. If we like it or not, we are surrounded by it everywhere. With its development, all the information suddenly became available to all types of users, regardless of experiences. Online advertising has soon became a part of this story. Simultaneously, with the development of internet, various methods of online advertising have been developed. Companies want to reach the right target group for their products and services with different channels and by using different ways. The rapid development of technology can quickly catch up with the users. The big concern with information is security and safety of user's identity. We examined the scope and magnitude of the actual attacks on an individuals or on a company. We checked the level of user awareness of online safety. The fact is that most users use internet on a daily base, so we find awareness and prevention to be very important. Lately a very topical theme about files called cookies is raising a lot of attention. It raised a lot of concern among internet users and also among online advertisers and web site managers. It looks like this new act has certainly big impact on all involved. An obstacle for some of involved, can be solution or business opportunity for others. But the most important for all parties is to have in mind, that anonymity on the internet does not exist.
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za varnostne vede, Ljubljana
Strani: 59 str.
ID: 8727263
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, zaključna projektna naloga