magistrsko delo Organizacija in management informacijskih sistemov
Aljoša Kavčič (Avtor), Uroš Rajkovič (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo prikazuje večparametrski odločitveni model za ocenjevanje obmorskih turističnih destinacij. Za njegovo izgradnjo smo uporabili programsko orodje DEXi. Zanj smo se odločili zato, ker nam omogoča funkcionalnosti, ki nas ob pravilni uporabi lahko pripeljejo do dobre ocenitve turističnih destinacij. Model je sestavljen iz dveh odločitvenih dreves. S prvim ocenimo obmorsko turistično destinacijo kot celoto. V primeru, da je končna ocena destinacije dobra, nato uporabimo še drugo odločitveno drevo. S tem drevesom ocenimo enega ali več hotelov, ki se nahajajo na ocenjevani destinaciji. Model je bil narejen za eno izmed slovenskih turističnih agencij, zaradi česar smo želeli, da upošteva prioritete slovenskih turistov, ko se odpravljajo na počitnice na morje. Da bi prišli do teh informacij, smo izvedli anketo. Dobljene rezultate prioritet smo v modelu upoštevali tako, da smo dali tistim kriterijem, ki so ljudem pri destinacijah zelo pomembni, večjo težo kot tistim, ki so jim manj pomembni.

Ključne besede

izbira turistične destinacije;turistična agencija;večparametrsko odločanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [A. Kavčič]
UDK: 004
COBISS: 7223059 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1600
Št. prenosov: 121
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MODEL FOR EVALUATION OF COASTAL TOURIST DESTINATIONS
Sekundarni povzetek: The Master's degree thesis shows the multi-attribute decision model for the evaluation of coastal tourist destinations made by the software tool DEXi. The reason this tool was used is because of its functionality that can help us make a fair evaluation of coastal destination when used properly. The model consists of two decision trees. The first tree evaluates a coastal tourist destination as a whole. If the final evaluation of a certain destination is good, we use the second decision tree. With this tree we evaluate one or more hotels located at the evaluated destination. The model was designed for one of Slovenian tourist agencies and therefore we wanted to consider the priorities of Slovenian tourists when they go on a holiday to the seaside. For this reason, a survey was carried out. The obtained results of people’s priorities in tourist destinations were included in the model in such way that higher values were assigned to criteria more important to people and lower values to less important criteria.
Sekundarne ključne besede: Choosing tourist destination;Tourist agency;Multiparameter decision-making;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijo dela
Strani: 65 f.
ID: 8727365